პროექტის სახელწოდება
|
,,
მწვანე გარემო’’
|
პროექტის
მთავარი
იდეა
(თემა)
1-2 წინადადებით
|
პროექტის ფარგლებში მოსწავლეები შეეცდებიან თვითონ და სხვებიც ჩართონ
გამწვანების აქციაში
|
პროექტის
აქტუალობა
|
ქალაქის მთავარი პრობლემა არის უჟანგბადობა და დაბინძურებული გარემო
|
პროექტის
მიზნები
|
პროექტის მონაწილეები სხვადასხვა სამთავრობო და არასამთავრობო ორგანიზაციების
დახმარებით ქალაქს შემატებენ მწვანე ნარგავებს
|
მონაწილეთა
ასაკი
|
საშუალო მე-10 კლასი
|
ვადები/ხანგრძლივობა
|
2 კვირა
|
მოსალოდნელი
შედეგები/პროდუქტები,
რაც
შეიძლება
შეიქმნას
|
მწვანე ნარგავები შეემატება სკოლის მიმდება ტერიტორიასა და სხვა პრობლემურ
ადგილებში
|
პროექტისათვის
საჭირო
ძირითადი
რესურსები
|
კომპიუტერი, პროექტორი, ფლაიერები, ნერგები, ხელთათმანები, ნიჩბები
|
პროექტის
მსვლელობა
(ძირითადი
აქტივობები
|
·
მოსწავლეები ჩაატარებენ კვლევას რა უწყობს ხელს ჰაერის
დაბინძურებას, მოიპოვებენ ინფორმაციას რომელი რეგიონებია ყველაზე მეტად დაბინძურებული,
დასახავენ გეგმას მწვანე ნარგავების საშუალებით მცირეოდენი წვლილი შეიტანონ პრობლემის
მოგვარებაში
·
მოსწავლეები
გააკეთებენ ფლაიერებს და მოიზიდავენ ბავშვებს და უფროსებს პროექტში მონაწილეობისთვის
·
წერილობით მიმართავენ სხვადასხვა სამტავრობო და არასამთავრობო
ორგანიზაციებს ნერგების შესაძენად და დასარგავად საჭირო ხელსაწყოებისთვის
·
ნერგების მოპოვებს შემდეგ განახორციელებენ მის დარგვას
წინასწარ შერჩეულ ადგილზე
·
მოსწავლეები სკოლის ფარგლებში მოაწყობენ თავიანთი გაწეული შრომის
პრეზენტაციას
|
საგნებთან/საგნობრივ
ჯგუფებთან/ეროვნულ
სასწავლო
გეგმასთან
კავშირი
|
·
მოქ. X. 5
მოსწავლეს
შეუძლია გააზრებული მონაწილეობა და თანამშრომლობა სოციალური პრობლემების გადაწყვეტაში
·
ბუნ.I.8.მოსწავლეს შეუძლია დამოკიდებულების გამოხატვა საკუთარი გარემოსადმი.
|
პროექტის
ხელმძღვანელი
(მასწავლებელი):
|
მარინე ხვედელიძე
|
ხელმძღვანელის
ელ.ფოსტა
|
marikakhvedelidze@gmail.com
|
პროექტის
ვებგვერდი/ბლოგი
|
|
პროექტის შეფასების რუბრიკა
1
|
მოძიებული
ინფორმაციის შესაბამისობა თემასთან
|
1-2
|
2
|
მოძიებული
ინფორმაციის სანდოობა და მრავალფეროვნება
|
1-2
|
3
|
პროექტის
პრეზენტაციო მხარე
|
1-2
|
4
|
პროექტის
ვიზუალური მხარე( სლაიდშოუ, კედლის გაზეთი, ბუკლეტები, ბროშურები და ნახატები)
|
1-2
|
5
|
თემის
ირგვლივ კითხვებზე პასუხი
|
1-2
|
პრეზენტაციის შეფასება
1
|
პრეზენტაცია
პასუხობს სათაურს ,,მწვანე
გარემო“
|
1
|
2
|
ფლობს
აუდიტორიას
|
1
|
3
|
თემა არ
სცილდება შინაარსის ფარგლებს
|
1
|
4
|
სწორად
ჩამოთვლის გარემოს პრობლემებს
|
1
|
5
|
ადარებს
ერთმანეთთან ჯანსაღ და არაჯანსაღ გარემოს
|
2
|
6
|
ახასიათებს
ჯანსაღ გარემოს
|
2
|
7
|
თვალსაჩინოებას
იყენებს მიზნობრივად
|
1
|
8
|
იცავს
დროის ლიმიტს
|
1
|
No comments:
Post a Comment